tisdag 7 januari 2014

Limin.

Det blev benträning som planerat igår, och jag gjorde ett program på ca 10 rörelser, utan vikter mer SÅ DET TOG! Efter gymmet tog sambon med mig på The Wolf of Wall Street, helt ok film men jag rekommenderar verkligen inte 3 timmar i biosalongen efter ett benpass. Fortfarande idag har jag sjukt i låren i trappor och dylikt. Jag är kort sagt LIMIN, ett ord som knappt någon förstår. 

Idag blev det en föreläsning som jag hittade efter en halvtimme, men ändå i tid efter som jag hade förväntat mig att vara lite vilse. En timme senare fick jag mejlet med info var föreläsningen var, bra där! Efteråt blev det lunch med en sötis som har hittat tillbaka efter en månad i USA, och därefter te med en annan som varit där på utbyte i en evighet. Sedan blev det jobb, vilket gick överraskande bra med tanke på hur sjuka mina ben ännu är. 

Sorgligt nog fick jag ett samtal under lunchen, och kommer inte alls få mitt proteinpulver. Sorgligt. Hemskt. Jag hittar det inte någonstans längre! Imorgon tänkte jag därför gå till kosttillskottsaffären och höra vad mannen med muskler, som alltid ser road ut när man struttar in i icke-träningskläder, har att säga. Dessutom tänkte jag ta mig till gymmet och träna armar/axlar med fokus på pullups och handstående pushup. Att lära mig det alltså, det är ännu en bit kvar. 

Hur som helst känns det bra att vara tillbaka efter julledigheten, och nu känner jag bara för mera jobbturer, plugga ryska och umgås med vänner. Mina dagar behöver fortfarande flera timmar. 

Puss och kram på er, ha det bra. Och vet ni var jag kan få tag på mitt älskade proteinpulver? Berätta, och jag kan skicka en massa positiva tankar som tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar