torsdag 9 januari 2014

Disney movies!

Idag blev det fullt program! När jag vaknade blev det en snabb frukost, sedan kom min mor hit och vi gick på stan ett tag (jag köpte inget!). Sen blev det en tur till gymmet, och jag passade på att träna mage, rygg och sida - ett riktigt skönt pass, men jag hoppas på mindre träningsvärk än vad jag har haft av de senaste passen. Mina ben börjar äntligen kännas okej sen i måndags! så kanske det blir en ben-dag imorgon igen.

Efter gymmet var det bara att slänga i sig en snabb lunch, knäckebröd med ost, innan det bar iväg till veckans andra föreläsning i ryska. Efter den hann jag lagom hem och sätta mig i soffan innan det igen var dags att åka iväg, och nu iväg till söta L på disney-filmer! Eller jag såg Peter Pan och Enchanted medan hon och M sydde sina halarmärken. Hej studieliv!

För ungefär en timme sen kom jag äntligen hem, och har sen dess sökt ännu lite sommarjobb - det börjar bli dags nu, när snön äntligen faller. Imorgon blir det bara gympass och jobb, mindre program vilket bara är skönt.

Efter filmerna började vi även diskutera Disney, och har ni tänkt på hur nästan alla deras filmer har en flicka/prinsessa i huvudrollen, alternativt djur? Eller att de nyare inte har lika mysiga och bra budskap? It's a though life!

Men men, nu ska jag krypa ner under täcket och läsa lite innan det blir allt för sent. Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar