söndag 5 januari 2014

Äntligen, gym!

Äntligen känner jag mig tillräckligt frisk för att gå till gymmet! Jag har bestämt att det idag blir ett pass med lite av varje, ca 45 minuter på gymsidan (fokus på att klara pullups, nu innan midsommar) och därefter blir det 45 minuter ledd stretch. 
Känns allt bra tar jag ännu ett pass imorgon, det går CrossFit på kvällen men jag är inte helt säker på att jag redan är i skick för det... Men får se! Annars skulle inte ett ordentligt benpass heller vara fel... 

Det bästa med kvällens träning är att jag får inviga mina nya kosttillskott! I veckan köpte jag både fettförbrännare och en pre-workout, och så beställde jag mitt gamla goda proteinpulver (som ännu inte har kommit... Så antingen är jag utan eller så får jag ta Perellis med jordgubbssmak eller den från hösten -12 med vaniljsmak...). 
Jag köpte iallafall Thermo Drine Liquid (från BioTechUSA), som jag redan har tjuvstartat med och tagit några morgnar innan frukost, trots ingen träning. Jag har grapefrukt-smak så den är åtminstone inte för söt, och jag har tänkt, men inte hunnit, prova att blanda den i kolsyrat vatten istället. 
Dessutom har jag Pump-HD (från hp) som jag ännu inte har testat, utan får inviga ikväll. Wohoo, så spännande! Båda innehåller en hel del koffein, så därför tänkte jag bara ta Pumpen ikväll, så kanske jag somnar ikväll. 

Imorgon har jag förutom gympasset planerat in att ta bort allt julpynt (finsk tradition för trettondagen) och att göra lite skolsaker. Jag har ett bokförings-arbete som aldrig tar slut! Sedan på tisdag har jag både skola och jobb, så då tänkte jag vila från gymmet. Helt okej planer alltså, återstår bara att se hur de lyckas!

Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar