onsdag 8 januari 2014

Armdag!

Idag blev det som planerat ett armpass på morgonen, och jag passade på att göra en kroppsanalys innan så jag har något att utgå från. Funderar lite på att skriva ner min nya fettprocent på handen för att hindra mig själv varje gång jag känner för att ta lite kaka, godis, choklad eller dylikt. Jag har kort sagt fastnat i dåliga vanor, och den värsta är att jag återigen äter direkt jag är uttråkad. Alltså hoppas jag på så mycket jobb som möjligt (något att göra = ingen tid att äta, perfekt!).
Armpasset var till 90 % fokuserat på pull-ups och handstående push-ups, så det kändes riktigt bra. Ska bara fortsätta öva ny, och kämpa så att jag vågar sparka upp mig snart (just nu klättrar jag mot väggen, känns mindre riskabelt så).

Ikväll blir det mys med söta J, som jag inte heller har sett på några veckor. Usch, jag ser folk allt för sällan under loven! Idag fick jag dessutom mera proteinpulver beställt, jag hittade mer via Gymnordic så efter imorgon/fredag borde jag slippa min träningsvärk igen - så jag har väntat!
Puss & kram, vi hörs! (Om jag kan skriva imorgon, med tanke på att mina ben ännu är sjuka sen i måndags..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar